یک بسته آرزو

برای کسایی یه بسته آرزو دارن .........

یک بسته آرزو

برای کسایی یه بسته آرزو دارن .........

...پیکرت فریاد زیباییست...

 

...پیکرت فریاد زیباییست...

برف های پشت پنجره ٬ امروز برایم یاد آور٬روزهای برفی و سردی بود که برای دیدن بانوی عشقم زیر آن ها همچون درخت خشکیده ای می ماندم وتو............

وتو بی تفاوت به گرمی عشقی که در سینه داشتم مرا نظاره گر بودی ...........

نمی دانم در تاریکی آن برف های سرد و سفید به دنبال کدامین عشق جاوید و گرم بودم...............

دانه های سفید برف همچون مشتی بودند که بر دیوار قلبت فرود می آمدند ٬ اما افسوس که از آن دری بسویم باز نمی شد .

دلم را روی برف های سرد زمستانی زیر پاهایت انداختم تا گرمی عشقی که در سینه داشتم را باور کنی اما افسوس که تو تنت را به رهگذران جاده ی عشق بخشیدی (مرا هیچ غم نیست )

زیرا منی که در این جاده مسکن گزیده ام ٬ مقصد نیازم ٬

 پیکری که فریاد زیبایی است٬ نیست ............

من عاشق عشقت هستم نه عاشق وصالت......

خیال عشقت از خیال تو برایم خوشتر است .

اگر در این شب های سرد به سایه ات هم نگاهی بیفکنی٬بی گمان آن را نیز از آن دیگران خواهی یافت......

آری من آنجا بودم ....در میان آن درختان خشکیده که تو را میان بازوانش در بر گرفته بود ٬ وتو........

وتو همچون گلی در باد از میان آن ها می روییدی .........

به امید آنکه تو خواننده ی دفترم باشی 8۳.11.17

 

پ.ن =نوشته ی بالا رو ۴سال پیش برای او نوشته بودم ٬اونی که میدونست خیلی دوستش دارم ٬هنوزم دارم .                                                 

میدونم که میای و این نوشته رو میخونی و به یاد اون روزاگونه هات   

 خیس میشه .

نظرات 9 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ یا
۩۞۩ روانشناسی عشق ۩۞۩
لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

سلام
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم .

آگرین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://modara.blogsky.com

آی عشق
آی عشق
چهره آبیت پیدا نیست...

الناز شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی نوشته ی زیبایی بود موفق باشی

ماهی خانوم یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام
زیبا بود
ممنون که اومدی
شاد باشی

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡

★سهلامم دوس جون گلمم ★

★خوفی؟!! ★

★بدو بدو که دعوت شده کلبه دخمل برفی :) ★

¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
(¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡



   
ღ☆☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•من منتظرتمااااااااااا ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ



--- oo---@@@@@@:-----------@@@@@@!
-------o@@@@!!!!!;;;@-------@..……….....::;!@
------'O@@!!!!!!!;;;;;;;;@---@...…………..:;;;;;;!@
------@@@!!!!!!!;;;;;;:::.@@......…..…...:;;;;;;;;;!@
------@@!!!!!!!!!;;:::::.............……..…...;;;;;;;;;;!@
------@@@!!!!!;::::::::…..دختر برفی…...;;;;;;;;;;!@
-------@@!!!!;;::::::::……........…..….…..;;;;;;:;!@
--------@@!!:;;::::::::...oo………..….…....;;;;;;!@
----------@!!!!;::::::::…......oo……………...:::@
------------!!!!!;:::::::::…........oo……....….@
--------------!!!;:::::::::::.……………….....@
-----------------!!!;;:::::::::.…..…….…..@
---------------------:::::::::::……..…@--oo------*
------------------------::::::::.…...@-------oo---***
---------------------------:::::.@------------- ooo*##
-----------------------------::;::--------------_##ooo###
------------------------------::----------**##########

¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡
★★★روزات برفی عزیزم★★★
¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
(¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡

آرش چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

آخی چه عاشقانه
امیدوارم بتونی تووی یکی از همین روزهای برفی دستشو توی دسست بگیری و به آرزوت برسی

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ

پشت کاجستان ، برف.
برف، یک دسته کلاغ.
جاده یعنی غربت.
باد، آواز، مسافر، و کمی میل به خواب.
شاخ پیچک و رسیدن، و حیاط.

من ، و دلتنگ، و این شیشه خیس.
می نویسم، و فضا.
می نویسم ، و دو دیوار ، و چندین گنجشک.

یک نفر دلتنگ است.
یک نفر می بافد.
یک نفر می شمرد.
یک نفر می خواند.

زندگی یعنی : یک سار پرید.
از چه دلتنگ شدی ؟
دلخوشی ها کم نیست : مثلا این خورشید،
کودک پس فردا،
کفتر آن هفته.

یک نفر دیشب مرد
و هنوز ، نان گندم خوب است.
و هنوز ، آب می ریزد پایین ، اسب ها می نوشند.

قطره ها در جریان،
برف بر دوش سکوت
و زمان روی ستون فقرات گل یاس.

سهراب

آزاده بشارتی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://aziloo.blogfa.com

...Today is the first day of your future
این صدای قلبمه... می شنوی.. آره یا نه؟

دوست خوب مجازی ،
به روزم با چهار پاره ای دیگر!
صمیمانه منتظر حرف هات هستم!
به امید فردایی بهتر
با احترام : آزاده بشارتی

مریم شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ق.ظ http://kooche-baghe-tanhaee.blogfa.com

وقتی کسی به زندگیتان وارد میشود

خدا اورا به دلیلی میفرستد

یا برای درس گرفتن از او

و یا برای ماندن با او برای همیشه . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد